Autovision AV-606 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Autovision AV-606 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gausje 04-02-2016
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Op het moment dat het apparaat werkt, geldt het bovenstaande. Helaas werkt hij meestal niet. Dit is overigens de tweede die ik heb. De eerste (een voorganger van de 606) had hetzelfde euvel. Het blijkt dat de software van het apparaat veel te wensen overlaat. Updaten is bijvoorbeeld "a hell of a job" en zeker voor leken op it-gebied. Die zou ik een e-reader van Autovision ook zeker niet aanraden.

Elsje76 11-07-2015
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Heb deze gekregen bij een abbo van de volkskrant. Dit is mijn eerste enige ervaring met een e-reader. Heb er een stuk of 250 boeken op staan. Geen muziek oid. Hij bevalt mij prima
af en toe moet hij gereset worden. Dan slaat hij even vast. Batterij gaat lang mee. Ook pal in de zon kan ik mij er prima mee vermaken.

b.aalders 03-11-2014
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Troep is het. Heb twee apparaten bij een krantenabonnement gekregen. Bij één heb ik nog maar een kwart van het beeldscherm over en is dus niet te lezen. Het andere is het menu niet meer te benaderen.
Daarnaast zijn (waren) ze ook nog eens super traag. Zeker als je redelijk wat ebooks op je sd kaartje hebt staan. Kun je eerst een half uur wachten voordat je ziet wat je hebt.
Aanmelden voor reparatie heeft ook geen zin, reageren ze gewoon niet eens op. Waarschijnlijk omdat ze vanuit een abo komen.
kortom: Bagger, niet kopen is mijn advies

knufje 04-11-2014

Ik heb contact gezocht met autovision en omdat mijn klachten binnen de garantietermijn vielen kreeg ik per ommegaande een nieuwe e-reader.
Had hem ook cadeau bij de Volkskrant. Goede service, klasse

tooren400 26-09-2014
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Prima e-reader als je hem gewoon gebruikt waar hij voor is bedoeld, lezen dus.
Makkelijk menu, goed in te stellen lettergrootte en regelafstand, geen touchscreen maar gewoon navigeren met de knoppen. Accu heeft een heel lange levensduur en heeft een duidelijk en helder scherm (zwart-wit uiteraard). De negatieve ervaringen van de vorige recensies zijn voor mij absoluut niet herkenbaar, ik vind het na anderhalf jaar nog steeds een prima e-reader voor een prima prijs!

Jolandaa 16-06-2014
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Ik heb deze ereader gratis gekregen bij een abonnement van de Volkskrant bijna 2 jaren geleden. Ik was niet van plan om er ooit een aan te schaffen omdat ik toen nog een voorkeur voor boeken had. Inmiddels ben ik helemaal verknocht aan mijn ereader.

Deze Autovision werkt prima voor mij. Ik gebruik hem heel frequent. Ik heb er ongeveer 40 boeken op staan en daarnaast nog iets van 50 songs. Het beeld is duidelijk en de lettergrote is makkelijk instelbaar. Ook fijn dat hij in de zon goed te lezen is. Dat lukt met mijn Ipad niet. Maar goed, dat zullen denk ik alle inktreaders wel hebben. De batterij gaat lang mee. Het geluid is uitstekend.

Vorige maand zijn we op vakantie geweest en heb ik voor mijn zoon ook deze autovision gekocht. Ook hij is er heel tevreden mee.

knufje 05-10-2014

Ook ik kreeg er een cadeau bij de Volkskrant. Ik was er blij mee, maar heb nu pech. Ik probeer te resetten, maar ik krijg het niet meer aan de gang. Had het mee op vakantie, het weigerde alle diensten. Jammer! Maar ja je mag een gegeven paard niet in bek kijken, toch?

leesopreis 10-12-2013
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Start heel traag op. Heb al diverse keren moeten resetten (met een opengevouwen paperclip het contactje aan de achterzijde indrukken). Ook een tijd problemen gehad met het onthouden van het recente boek en/of bladzijde. is vanzelf weer overgegaan.

Bonhof21 28-10-2013
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Wat een flutapparaat. Ben ondertussen aan mijn derde bezig en het spijt dat ik deze heb aangeschaft: opstarten duurt enorm lang, blijft regelmatig hangen tijdens het starten. Verder een eenvoudig apparaat met niet al te beste beeldschermkwaliteit. Ik zou zeggen: bedenk je nog even goed voor je deze aanschaft.

watervlo 26-09-2013
Geschreven voor: Autovision AV-606 zwart

Zeer goedkoop alternatief. Lezen gaat prima, jammer is dat je door middel van knoppen moet navigeren. Niks geen geswipe!